“Educate yourself. Others will follow !”

 

Wat kunnen wij doen voor jou en jouw business?

Content marketing

Het is belangrijker te bedenken hoe je een nieuwe dienst of product gaat communiceren en welke doelgroep je daarbij aanspreekt, dan het ontwikkelen van de dienst of het product zelf. Goede contentmarketing is hierin leidend.

Contentmarketing en contentmarketingstrategieën zijn aan evolutie onderhevig en horen voortdurend in beweging te zijn. Veel marketingprofessionals richten zich nog steeds op het verbeteren van de kwaliteit van hun content in plaats van zich meer te richten op het schrijven van kwalitatief hoogwaardige content op een zorgvuldiger gecaste Buyer Persona’s.

High end content leveren, kost tijd en wil je rendement, dan moet je dat vrijmaken. Als de output hiervan vervolgens onvoldoende gedeeld wordt op sociale kanalen en via overige media, doe je jezelf en je bedrijf te kort. Content productie is zinloos, als je niet 100% zeker bent van je Buyer Persona.

Content plaatsing

Zodra je relevante content hebt gecreëerd, is de belangrijkste stap in je contentmarketing-strategie het te delen. Maak content rendabel door het op zoveel mogelijk locaties weg te zetten.

1.LinkedIn bedrijfspagina
2.Externe blogs zoals Medium
3.Nieuwsbrief
4.Business gerelateerde social media kanalen
5.Socialmedia kanalen van collega’s, relaties, influencers
6.E-mail je medewerkers, die het vervolgens weer delen
7.Persberichten
8.De blog op je website en partner websites
9.LinkedIn posts & betaalde campagnes
10.Reviewsites

  • Verbetering van de voedselomgeving in de detailhandel en meer duurzame informatie levert een directe bijdrage aan gelijke toegang tot gezond voedsel voor kinderen.
    Foodtank
  • Meer dan 60% fmcg gebruikers heeft aangegeven een betere communicatie over de duurzaamheid van producten en diensten te willen ontvangen.
    The Drum
  • Strategische plannen worden vaak opgesteld en dan weer vergeten tot de volgende strategische cyclus begint.
    Ecomedia

Kernwaarden 

Wat maakt het onderscheid en hoe duurzaam ben je?

Gelukkig op je werk

Blij zijn met elkaar begint met goed zijn voor jezelf en je omgeving. Jouw bedrijf groeit niet als medewerkers niet kunnen groeien. Verantwoording geven, doelen laten stellen en plezier maken, vormen de bouwstenen onder bedrijven die de concurrentie aan kunnen. 

Een organisatie kan nog zo aantrekkelijk lijken, maar om nieuwe mensen aan te trekken en loyaal te houden, is meer nodig dan een goed salaris.



Verantwoord ondernemen

Duurzaam en maatschappelijk verantwoord ondernemen implementeer je niet alleen in jouw bedrijfsstrategie. Het moet een corporate gen zijn. Wij ondersteunen graag de ontwikkeling hiervan.

Goed zijn voor je omgeving

Als bedrijven duurzaam ondernemen, hebben ze een positieve invloed op het milieu! Milieubewust profileren is een katalysator voor omzet.

Bijdragen aan de toekomst

Hoe kunnen wij samen een duurzamere, verantwoordelijkere toekomst met jouw bedrijf creëren? Als je een duurzame transformatie wilt inzetten, is morgen beginnen altijd te laat. 

Gelukkig op je werk

zijn met elkaar begint met goed zijn voor jezelf en je omgeving. Jouw bedrijf groeit niet als medewerkers niet kunnen groeien. Verantwoording geven

Read More

Verantwoord ondernemen

Duurzaam en maatschappelijk verantwoord ondernemen implementeer je niet alleen in jouw bedrijfsstrategie. Het moet een gen zijn

Read More

Goed zijn voor je omgeving

Als bedrijven duurzaam ondernemen, hebben ze een positieve invloed op het milieu! Milieubewust profileren kan ook de bedrijfswinst verhogen

Read More

Bijdragen aan de toekomst

Hoe kunnen wij samen een duurzamere, verantwoordelijkere toekomst met jouw bedrijf creëren? Als je een duurzame transformatie moet

Read More